sunnuntai 23. elokuuta 2009

No täs on lisää :D

Kolmatta päivää ollaan jo täällä Pariisissa Le Fiapissa :D. Tääl on ollut ihan SAIRAAN kivaa ja aurinkoista ja lämmintä. Tänäänki joku 31 astetta parhaimmillaan. Meit on tääl 35 henkee vähä kaikkialt maailmast… Japanist,kiinast, kanadast, amerikasta, norjasta ja kolumbiasta ainaki J Ollaan oltu jo jopa kaks kertaa tän keskusken ulkopuolel shoppailee :D Ja siis meil on kaikkii tunteja aina mut kyl tääl silti on just rentoo. Ja hei mut laitettiin B ryhmään joka on niinku tokaks paras! Öö joo :D Ja siis luulin et oltais tääl yksi mut tääl onki vaik ketä muita. No me ollaan 4-6 hengeen huoneis ja iha siisti paikka on :D mun huonees on yks norjalainen japanilainen ja kolumbialainen J ainut huono ehkä et saadaan 3 kertaa päiväs ruokaa ni tuntuu et olis aina nälkä… Ja siis ruoka on kyl iha ok, parempaa ku kouluruoka ainaki, joskin joskus HYVIN kummallista :D
Ja ranska on kaunis kieli mut vaikea! Mutta thank god kaikki puhuu melkeen täydellistä englantia.
Heii niin sain tietää mun isäntäperheestä!! Asun alpeilla Seezissä, lähellä Italian ja Sveitsin Rajaa. Mul ei oo hostsisaruksia mutta vanhemmat löytyy J Ei vielä oikee muuta tietoa ku aika pieni kylä…
Postaan tos sit viel kuvia ni siin on sit kuvii ainaki kahesta norjalaisesta(Ingri ja Nathalie) kenen kaa oon tääl hengannu ja yhest suomalaisesta (Wilma) iha sika kivoja tyyppejä kaikki !
ps. koitin yks päivä kirjottaa blogiin mut sit mun netti katkes just ku olin postaamassa!! Arvatkaapa ärsyttikö… Ja siis en oikee kunnol ehi tääl koneelle, joten koittakaa ymmärtää… ja siis ei me kai saataiskaa käydä kamalasti koneella.

Ella

Ei kommentteja: