keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Hupsista.

Ihan tällänen ittelleni ihan yllätyksenä tullut asia:
Lueskelin tässä blogeja, kun tänään ei ollut koulua kun on 11 November... Ni katselin niitä aikani kuluksi läpi kun en muutakaan keksinyt. Huomasin etten enää ole mukana missää muodissa. Tai olen, mutta Suomessa asuessani oli loogista, että kun asteli H&M:mmäÄn niin tiesi suurin piirtein mitä sillä odotti, tiesi että ai nyt on tullut talven uudet vaateet esim. Mutta tajusin etten edes muista millon oon käyny kunnolla viimeks shoppaamassa.... Tää alkaa kuullostaa hyvin pinnalliselta ni ehkä selitän vähän. Huomasin vaan unohtaneeni osan niistä pienistä asioista mitkâ aluksi vaivasivat minua, esim just se ettei pää se helpolla shoppailemaan ja on jumissa pikkukaupungissa... Ja olen iloinen siitä! Etten tiedä mitä h&m:stä löytää, tai milloin kauppoihin tulee joulutarvikkeet... Tâällä on niin eri rytmi nyt: koulu, koti, perhe... Elämä keskityy ehkä nyt enemmän ihmisten ympärille... kuka teki mitä ja kenen kanssa? Koska syödäÄn? Juttelitko sille facebookissa? Voisiko lähteä kahden viikon päÄstä käymään St. Etiennessä? ai niin tuleeko se joulu jo näin äkkiä? Ai vuorilla satoi lunta? Mitä?! Suomessa on pakkasta? hups puhunkin ranskaa enkä aloittanutkaan heti puhumaan englantia? Voi se matikan koe on perjantaina, muttei olisi halua opiskella...(tai siis olenhan opiskellut jo asiat kertaalleen SUomessa, mutta eihän sitä kaikkea voi muistaa ja kun on vielä ranskaksi heheh)

... en tiiâ tajuutteko mitäÄn, mitä koitan sanoa mut tuli olo kirjottaa nyt vähän...

Mutta joo, pikku hiljaa se talvi ehkä tânnekkin päin tulee, mun nuorempi hostveli odottaa todella paljon hiihtokeskusten avautumista, tulen laskettelemaan tänä talvena varmasti enemmän kun viitenä viime talvena yhteensä :D No mutta nyt on vielä sellasta 10- 15 astetta...

olen tyytyväinen että olen päÄssyt niiden pienten asioiden yli, kyllä sitä jotenki mukautuu siihen paikkaan missÄ asuu :)

Haleja kaikille jotka lukee, terkuin

Ella

Ei kommentteja: