keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Lumi sulaa...

Hei vaan!

Joo no tänään on ollut sitten vähän lämpimämpää, mutta joo. Sunnuntaina en mennyt sitten laskettelemaan vaan hiihtämään, hiihdettiin "hostsiskon" kanssa 9km lenkki. sitten illalla mummo ilahdutti soitollaan ja syötiin koko perhe yhdessä hetkeen. Sittten nyt olen ollut koulussa, eikâ mitään erikoista ole sattunut. Tää tammikuu on kyllâ yhtä hullunmyllyä kun Val on ns. tetissä, eikä koskaan kotona, Jeremy työskentelee sitten silloin tällöin ja äiti koittaa pitää koko perheen kasassa ja isä suunnittelee sen Libyan matkaa jonne lähtee 21.1... Ja no mä oon sitten suurimman osan ajasta yksin kotona ihmetellen, missä kaikki ovat :D noei kylhän mä koulussakin käyn.
Ja on mullakin suunnitelmia nyt tammikuulle, nyt perjantaina on ne naamiaissynttärit, lauantaina pääsen käymään Lyonissa! Sitten ens viikolla on lauantaina Maëllen läksiäiset (hän lähtee uuteen-seelantiin vaihtoon ja on ainut tästä koulusta varmaan kuka uskaltautuu Ranskan ulkopuolelle :DD )
Ja no sitten alkaakin kohta helmikuu, mun jumpassa syödään kreppejä, koska se on tapana täällâ helmikuussa. Ja kaiken lisäks se on St. Ella ensimmäinen helmikuuta siis eli ns. mun nimipäivä täällä!
Helmikuussa on sitten vielä 2 viikkoa lomaa!
Ja no sitten ei vielä paljoa suunnitelmaa paitsi että maaliskuun lopussa 29-31 olis mulla retki Strassburgiin, sitten 1.4 eli seuraavana päivänä lähtö sinne etelä-ranskaan ja sitten 2 päivää koulussa ja kevätloma!

Ja hups heijaa kohta mâ tuun täältä jo takas :o Ens viikollao nm un 5kk juhlapäivä! On mulla välillä tosi kauhee ikävä ja aika tuntuu menevän niin hitaasti ja turhauttaa tää koulussa istuminen välillä! Voisin vaikka kiertää Ranskaa tai tehdä jotain muuta hyödyllistä ;)

Mutta oon varma että kyllä tää âkkiä menee tää loppuaika. Muistan ku mietittiin, että Maelle lahtee vasta sitten joskus tammikuussa, mitä kummaa sen lähtö on kahden viikon päastä!!

Ella

ps. mua naurattaa aina kun siis ranskassahan on laki, että ruokamainoksiin(en tiedä onko pakko kaikkiin mutta mäkkâri ja ystävät tekee tätä) on pakko laittaa että liian rasvan suolan ja sokerin syöminen on haitaksi terveydelle tai siis syôkää kohtuudella. No ne on sitten yhteen kai mäkkârin radiomainokseen laittanut loppuun että, terveydenne kannalta olisi hyvä jotta liikkuisitten enemmän. Ja se sanotaan nopeesti siihen loppuun... Ihan fiksu sinäänsä laittaa se noin päin...

1 kommentti:

Heini kirjoitti...

Ahhaahh, toi mäkin mainos! Toi ois niin läppä suomessa :DDDD

Whoa, hiihtämässä! Mä en oo vielä käynyt, vaikka lunta on ollut viikkoja vaikka millä mitalla.