tiistai 13. lokakuuta 2009

Viikonlopusta.

Olin tossa käymässä siis Provencessa viikonloppuna. Perjantain lähettiin ajamaan ja oltiin mYöhään perillä syötiin siinä kymmenen aikaan sellasessa saluuna paikassa. Veljillä oli rodeokilpailu ni sen takia oltiin muutenkin tuolla, St Martin de Crau:ssa oltiin yötä hotellissa. siis minä ja toi äiti, pojat yöpy hevosten kuljetusvaunussa,,, Lauantaina käytiin Saintes Maries de la Mer:issä, ihana kaupunki, oli joku 26-27 astetta lämmintä, ni kelpas olla, käytiin rannalla ja kierreltiin vähän rantakauppoja ja kivaa oli ! Ja oli ihana ku oli niin lämmintä. illalla mentiin sitten taas sinne saluunalle, aluks en voinu ku nauraa ku siis ne kaikki kilpailuun osallistujat oli siel ja muun muassa mun veljet näytti niin cowboyilta :D siis ku niillâ on ne sellaset saappaat, hatut paidat ja kaikki! (KUVAT tulee kyllâ vielä lupaan, nyt tää kone temppuilee mun muistitikun kanssa ni oon vihanen arrg! )
Ja siis hauskaa oli, siellä oli mun ikâsiäkin poikia ja yks tyttö joka on nâitten perhetuttu, jonka kanssa menen jossai vaiheessa ST Etienneen shoppaamaan :) Ja ne soitti salsaa ja tanssi :D oli aika hupaisaa nähtävää ja oli ylipäätään todella mukava ilta.
Sitten sunnuntaina käytiin eka sellasilla vanhan tavaran markkinoilla, Riikka ja äiti olisitte löytäny sielt varmasti jotain !
Sitten mentiin sellaseen kaupunkiin käymäân mistä ne oo ihan varma mikä sen nimi oli, mutta (boite de Provence) siel oli sellanen linna ja kauppoja ja sika söpö paikka oli ! Sitten illalla lahdettiin takasin tänne ja ylipäätään mahtava viikonloppu oli, kuvia kuten sanoin piakoin, ne kertovat enemmän kuin 1000 sanaa, right ?
Nyt kyllâ väsyttää vähän, sÂä on täällä kylmëmpäân päin menossa, syksy se tännekkin kai on tulossa :)

Ella

Ei kommentteja: