keskiviikko 2. joulukuuta 2009

Random faktoja.

1. torstaisin meiän kodin vieressä on sellanen kojuauto, joka myy pizzaa. Sen nimi on pizza lau-la.
2. Illalla täällä on ihan älyttömän kaunista kun noilla läheisillä vuorilla on kyliä ja niissä on valot päällä, pitänee ottaa kuva.
3. Keskiviikkoisin kun koulu loppuu klo 12 tuntuu, että on välillä liikaakin aikaa (kuten nyt) mutta kuitenkin se on aivan ihanaa.
4. on ärsyttävää kun joka toinen pe pääsee klo 12 mutta odottelee sitten siinä viiteen bussia.
5. mun lempipaikka tässä talossa on takan vieressä oleva sohva, siinä on ihana istua takkatulen lämmössä.
6. Olen kaivannut ensin syksyä ja sitten talvea ja nyt kun tänään oli kylmempää niin tietenkin valitin siitä :D
7. Tää perhe on ihan seko. En vieläkään kolmen kuukauden jälkeen ole varma milloin kukakin on kotona ja kuka on missä ja mitä tapahtuu. En kyllä voisi toivoa parempaa isäntäperhettä.
8. Noi pojat valittaa ton äidin tekemästä ruuasta ja mun tekis mieli lyödä niitä. äiti tulee kotiin pitkän pâivän jälkeen ja tekee koko perheelle ruokaa ja saa sitten valitusta aivan todella hyvästä ruuasta.
9. Mun nuorempi hostveli on epäonnistunut pääsemään läpi kahdesta ajokokeesta.
10. Koulussa ollaan takit päällä sisälläkin, mä en tähän oo ihan vielä tottunut. Okei, sisällä on yllättävän kylmä mutta mu mielestä se vaan on jotenkin hassua...
11. Näin eilen yhen tytön shortseissa koulussa...
12. Poskisuudelmiin tottuu, mutta en ole vieläkään aina varma, että ketä mun pitäis pussata ja ketä ei... Mutta kyllä se outoo tulee olee kun ei pussaakkaan kaikkia :D
13. Musta tuntuu, että noi ajattelee että oon outo kun oon "aina" väsyny, mutta mietin, että eikö sitä voikkaan olla muuta kuin väsynyt kun tulee koulusta klo 18 jälkeen ulkona on pimeää ja kaiken lisäks on viel nälkä kun on viimeks syöny klo 12... :)

Ella

( tossa nyt vaan jotain mitä mulle tuli mieleen... )

1 kommentti:

Ella kirjoitti...

Allekirjotan kans tuon seiskakohdan!