keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Synttäriviikonloppu:

No mulla oli siis perjantaina synttärit, meillä oli koulua, mutta lopulta mulla ei ollut yhtäkään tuntia (long story) ja siis en sitten tehnyt oikeen mitään, on outoa olla 17...
Syötiin perheen kanssa ja kiitoksia kaikille jotka onnitteli mua!!
Lauantaina oli sitten illalla synttärijuhlat, aamulla kannettiin joulukuusi sisään, koristeltiin kotia :) Juhlat oli kivat, mun 4 kaveria tuli meille (+veli ja sen kaveri), syötiin fondueta ja sitten lähdettiin diskoilemaan :) Oli tosi kivaa, tultiin kotiin kolmen aikaan heheh...
No sitten sunnuntaina mentiin mun "serkun" 18v. synttäreille ja sitten illalla spektaakkeliin :) Spektaakkeli oli sellanen hauska joulusatujuttu :)
Oli kyllä vilkas ja kiva viikonloppu, nyt enäÄ 8 päivää jouluun!! tänään sato ensilumi, ja on se aina yhtä kaunista <3
No kuulin vähän joulusuunnitelmista: 24. syödään päivällistä suvun kanssa, (paitsi mun Val ei tuu ku se on laskettelemassa eli se skippaa joulun toisin sanottuna, MITEN JOKU VOI SKIPATA JOULUN KYSYN VAAAAAAAN??!!!) illalla mennää katsomaan koko perhe Avatar. Yöllä käy joulupukki, ja 25. ei ollut vielä suunnitelmaa...
Joo joulu on eri asia selkeästi täällä mutta kuitenkin kiva varmasti. Onneksi äiti lähetti glögiä ja pipareita <3 rakastan sua !

No nyt sitten 2 päiväÄ koulua ennen lomaa !!
Vois mennä kävelylle kun en uskalla oikee lähtee tonne lumisateeseen lenkkeilee ...

haha kävin eilen veljen kanssa saunomassa, kun tol äitillä on ilmanen sisäänpääsy sellaseen kylpylään! Ah oli ihana päästä saunaan pitkästä aikaa <3

Ella

1 kommentti:

Heini kirjoitti...

Ooo, kerro sitten oliko toi Avatar hyvä! Oon aatellut että se pitäisi nähdä: titanicin ohjaaja, suurin elokuva-budjetti ikinä yms.

Kiva että saitte sinnekkin viimein lunta :) Täällä on ollut aivan valkoista jo ainakin viikon.