torstai 15. huhtikuuta 2010

MONACOOO!

Elikkä siis,
Olin siellä "Monacossa" ja sisi noi merkit siksi, koska oikeasti yövytiin Cap D'Ailissa ja Monacossa oltiin vain yksi päivä. Elikkä oltiin sellasessa nuorten keskuksessa ns. ja sitten päivittäin tehtiin retkiä käytiin esiM. Nizzassa, Monacossa, antibesissa, Cannesissa ja Biotissa. Me oltiin siis PIE:n vaihto-oppilasryhmällä siellä, 30 tyttöä ja 3 poikaa :D
Oli ihan sika kivaa! Paras viikko mun elämästä! (okei mua alkaa suuresti huolestuttaa mun suomen kielen taito............................................................... joo TEEN virheitä, mutta joo apua!)
Aurinko paisto ja siis kaikki ne ihmiset oli vaan niin parhaita <3 tuun niin kaipaamaan kaikkia. Laitoin facebookiin kuvia ni sieltä voi katsella :)

Nyt alko loma ja en oo tehny oikeen mitää! Oon vaan jumissa neljän seinän sisällâ argh!

Ella

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuvia näytille myös meille ei-facebookareille!!! t. äiti

E kirjoitti...

Pyydä Riikkaa vaan ystävällisesti näyttämään!