tiistai 1. syyskuuta 2009

31.8

No siis ei ne mulle oo vielkää nettii saanu (tai siis nyt ku kirjotan tätä) J Mutta siis noi laskee sen et jos sanoo tänään ni se tarkottaa myös keksiyötä … ku ne oli et joo valentin tulee tänään ni se tuli joskus yöllä, joten näin sen vast tänä aamun ja ei se mitää nettii oo mulle aikaseks saanu … ei mitää kävin aamul koulus, ja oon premierellä es (eli economics ) luokal :D yleensä vaihtikset sijoitetaan literaturelle… Mutta kivalto koulu vaikutti, eka päivä jännittää bussimatkan takia.
Onneks toi äiti puhuu auttavasti englantia ku ei toi poika eikä isä mitää tajuu ni ois aika mielenkiintost asuu tääl… Ku toi poika esim kävi näyttää mulle sellasen lenkkireitin ni ei me mitää puhuttu, mut hymyilin vaan nii hyvin se meni. Osasin mä sanoo et se on hyvä ja kaikki ok … :DDDDD No mukava poika se on ei siinä mitää. Mua häiritsee kyl vähän kun oi riitelee/ kinastelee aika paljo. Ei sillee pahasti mut se äiti valittaa sille pojalle ain jotain ja ne vanhemmat keskenään jotai kinastelee… No onneks voin viel esittää tajuamatonta :D
Ja tääl on joku 30 astet lämmintä ni paloin tos auringos ku oltii vierailulla ton äitin siskon luona.
Vieraitten poikien pussaaminen on kyl vähän outoa :D No ei se mitää, pussataan sit jos kulttuuriin niin kuuluu :DD

Ei kommentteja: