tiistai 8. syyskuuta 2009

Katkarapuja alkupalaksi :)

heipsan !

ei tas nyt paljoo muuta ku et kiva paiva oli tänään ja käytin farkkuja ekaa kertaa! Aika saavutus siihen nähden et oon ollu tääl kuitenki jo yli kaks viikkoo :)

Ja Wilma, mulla ei oo skydeä mut osoite on eli koneella ei ole :( ei sita puh. numeroakaan ku no voit lukee facesta :D Ja mun tekis mieli ihan kauheesti puhuu jonku kaa suome! en kesta ku koko ajan pitää ajatella mita sanoo ...
Ja toi lihomisjuttu on tuttu mulle :D ei mul oo kuule mitää ohjeita ku iteki taistelen kiloja vastaa :D Siis mun ongelma on et epailen et liikuntamahikset tas kylas on lahes yhtakuin nolla, jonku voimistelukerhon toi mulle keksi toi äiti, mut kattoo nyt mika se on :D lenkilla olen kaynyt.
Mut juttu on just se niinku sanoit täÄl syo vaistamatta paljon tai tietâmattaan ! just toi salaatti, toi äiti opetti mua yks päivä tekee sita ja huh huh mikä se kastike oli olevinaan :D
ja ainaku on ruokaa ni tulee syötyy KAUHEESTI ku taal syö sille 2-3 krt päiväs !


ja niin oon premier es 1 eli economics linjalla, ja mul ei onneks oo mitaan kielia mita en olis opiskellu ennen paitsi ranska tietty !

ps. kuvat ilmaantuu heti ku on aikaa/ kehtaan kysyy tolt veljelt TAAS sitä usbitikkua lainaan :D


Ella

2 kommenttia:

Wilma kirjoitti...

Joo laitoinki jotain naamakirjaan tosta, siis sun on ihan hätätilanteidenkin varalle saatava puhelin. Suomen kautta ei ole mitään järkee soittaa ja sitä paitsi haluun soittaa sulle!

Haha joo ruoan suhteen aivan sama tääl. Tieto lisää tuskaa ku parin viime päivän oon istunu keittiös ku hostmami kokkaa niin voi jeesus.. siis se suolan, rasvan, öljyn ym paskan määrä on aivan kamala!! joo tosi kiva ku luulet syöväs terveellistä salaattia ni selvii mitä se kastike on.. hehe. oon käyny kans viikonloppusin lenkil ja ens viikol alotan ratsimisen tääl (huomen meen tekee paperisotaa) ja tanssitunnin kerran viikos myös jos hyvin menee. Mut tähä lihomiseen ku ei liikunta auta eikä siihen oo ees lääkettä....

Joo reiluu oot jollai ESil. Tykkään tost helpost matikasta (ehkä ainoo aine missä tajuun toistaseks!) yms, mutta ranskantunnit "joo vetastaan tästä tää voltaire yhteenveto" on mulle täyttä kiinaa.

Asuksä Lyonin lähellä? Kuinka kaukana? Mä haluun nähä Linon jollai lomalla. Jos keksit yöpaikan esim Lyonis ni ois siistii ja vois nähä sutki ;)

E kirjoitti...

joo meian ranska on on tyylii samaa mita kaytiin viiùevuon ite aikas paitsi ranskalaisilla kirjoilla tietty :)
Ja lyoniin paasee taalta kylla mut on ainakin tunnin matka :) ja joo kattooo ois kyl TOSI kiva naha, mut pitaa sit kattoo et miten se hoituu mut jos jonku vanhemman sais mukaa ni varmasti paasen tai jos ei muuta ni paivasaikaan ainaski !