tiistai 1. syyskuuta 2009

We are family ( 30.8)

Noniin melkein kaksi päivää isäntäperheessä takana! No ensinnäkin vikat päivät Le Fiapissa meni hyvin vaikka uudet tyypit sekottikin vähä pakkaa :D siis oli kyl hauskaa ja ikävä tulee kaikkia! Uudestaan Sprig breakilla, Rivieralla!! No sit matkustin junalla tänne isäntäperheen luo eka St Etienneen ja sit autol Marcloptiin. Tää paikka on IHANA. Tuntuu et olisin jossai elokuvassa :D No ensinnäki täs kyläs on kai n.400 asukast ni siit voi miettiä millast tääl on :D näil on heppoi, naapureil on lampait ja kanoi, toisil on lehmii. Ja sit näil on 2 kissaa J Tää talo on aikas iso ja tääl on kauheesti hevosaiheisii juttuja. Tää on sellanen U:n muotoneni tohon jää sellanen sisäpiha keskelle. Vastapäätä täs on sellanen pieni kirkko, mulle se näyttää iha sellaselt pikku Italialaiskylän kirkolt, mut kai mä oikeesti oon ranskassa. Noi vanhemmat on tosi mukavia ja yrittää parhaimman mukaan pystyä kommunikoimaan mun kaa :D Toinen pojista tulee huomen kotii toinen myöhemmin. Eile oli aik mielenkiintonen päivä. Olin iha paniikis et nään isäntäperheen apua! Mut sit noil oliki tosi mukavia ja tää paikka ihana. En oikee illal ehtinykkää muuta ku purkaa kamat sit lähettii sellasen naisen 60 synttäreille. Ekaksi mua ”kauhistutti” (lue yllätti, oudoksutti, nauratti, ”ihastutti”) se et pussataan kaikkii tuntemattomia. Onneks ne siel leiril ”varotti” koska muuten olisin ollu iha pulas. Kyl siihen varmaa jossain vaihees tottuu :D Siel oli kivaa, musiikkia ja ruokaa ja 1 mies joka puhu englantia!! No siis se kesti pitkään ja ku en oo nukkunu paljo yhtään (normaaliin verrattuna) viime viikol ni nukuin siel tyylii jonku tunnin ku ne huomas et mun silmät alko lupsuu kiinni vaik kuinka yritin :D No oltii sit tääl kotona n. klo 3 yöllä … Tänää heräsin 11.30 joka on mun tänhetkinen personal rekord ja vähä nolostutti mennä alas, mut ne oli vaa et joo niille on kerrottu nuoret on väsyneitä pariisinviikon jälkee. Ja hei syötin tänää hevosia. Ja leikin koiran kaa, vaik kummatkin on eläimiä joista en kovin pidä(joita pelkään hieman). Ja nää siis on kaikki jotai huippuratsastajii ja on osallistunu kaikkii kilpailuihin ja sil toisel pojal on rivillinen pokaaleja :D ja ne on kaikis ihme keskiaika hevosjutuis ollu mukana.

Mut joo kyselkää jos haluutte tietää lisää, ja kommentoikaa !

À bientôt, Ella

1 kommentti:

Heini kirjoitti...

No joo kiva, pääsit mun unelmapaikkaan :) ja sä et muistaakseni tykännyt hevosista? Hih, luin ensin että olit syonyt hevosta :DDD