maanantai 7. syyskuuta 2009

Jos neljaan kestavat paivat tuntuvat pitkilta, mieti milta tuntuu tulla 18.45 kotiin koulusta :D

Hyvin on mennyt taalla Ranskassa!
viikonloppu meni ihan ok, oli vahan tylsaa ku olin noitten vanhempien kaa keskenaan mut kyl se siita :) katoin Babelin, joka oli yllattavan hyva !

Tanaan jopa ymmarsin mita yks opettaja selitti mulle ja sille toiselle vaihtikselle. ainiin joo siis han on Kroatiasta ja tuli tanaan ekaa kertaa kouluun, tosi mukava on ja puhuu hauskalla aksentilla englantia :)
joo liikas meil on seuravat 3 kk seinakiipeilyy, et repikaa siita :D

Mua harmittaa taal et ku suomes kavelen ain asemalt kotiin ni taal en oikee kavele minnekaan... Siit sais hyvaa hyotyliikuntaa...
Taa säÄ arsyttaa mua pikkasen, ku aamul on sellanen kylma saa et pitais hanskat olla kades ja iltapaival 30 astetta plus :) et keksi siihen sit vaatteet...

Ranskalainen ruoka on hyvaa mut keittios mua hairitsee se et nail ei oo biojatet erikseen, ja nailt tulee aiks paljon biojatetta ! Ja sit nail on Fiskarsin sakset ja sellanen veitsen terotin :) olin ihan et wouu! Ja mua arsyttaa ku naa tarjoo joka vaihees juustoo ja se on NIIN hyvaa mut ku ei haluis tulla kaksinkertaisena takas ...

Ja hei nain sen tan perheen tyttaren Emilien eile ja oikee mukavalta vaikutti :)

ja koitan hei piakkoin saada niita kuvia tanne tast talosta mut en tana iltana, ehka huomenna,

Ella

1 kommentti:

Wilma kirjoitti...

Tätä sun blogia on tosi kiva lukea! Samaistun suhun kyl ihan täysin.

Onko sulla Ella skype? Tai ranskalainen numero? Voisin soittaa joskus.

Vitsi oon kade.. en oikee tajunnu mitä mun piti tehä, ni en ehtiny ryntää liikas pallopeleihin vaa jouduin ottaa jonku volleyball-juoksu-acro setin. Eli mul on kai jotain voimisteluu (hehe kuolen?) ja sit juoksuu ja no volley on varmaa iha ok. No mut ehk toi on hyvä mulle koska lihon tääl.

Oon oikeestaan semi paniikissa. Must tuntuu et oon lihonu jo sikana, kun näiden ruoka on niin rasvasta ja iltasin tulee syötyy. Järkytyin ku tajusin, että salaatti sisältää ties mitä öljyjä, vinegaria, SUOLAA, pippuria ja vaikka mitä! ruoka on todella hyvää mut luulen et kuukauden päästä oon levinny jo. Iiiiiik onks sul selviytymisvinkkejä oot kummiski kohtalotoveri juustojes kaa?

Täälki on aamut viileet et pakko olla villapusero tai jotain sit ip sairaan kuuma. Kunpa ois tasasen lämmin ;)

Ooksä muuten premiere L:llä? onks sulla Espanja? Haha oon semi hukassa tunneilla mut espanja taitaa olla pahinta.

Oottelen kuvia :)
Wilma